POLITYKA PRYWATNOŚCI
PLATFORMY INKUBATOR TEATRALNY


Niniejszy dokument „Polityka Prywatności” opisuje reguły dotyczące bezpieczeństwa danych osobowych oraz zasad przetwarzania danych osobowych używanych przez Administratora Platformy Inkubator Teatralny (zwana dalej także serwis). 

           

Niniejszy dokument jest zgodny z następującymi aktami prawnymi:

  1. Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
  2. rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz.  Urz. UE L 119, s.1). 

 

Ochrona danych osobowych przetwarzanych przez Administratora obowiązuje wszystkie osoby, które mają dostęp do informacji zbieranych, przetwarzanych oraz przechowywanych. Osoby mające dostęp do danych osobowych są zobligowane do stosowania niezbędnych środków zapobiegających ujawnieniu tych danych osobom nieupoważnionym.

§ 1

  1. Tożsamość administratora danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Emilia Komarnicka-Klynstra prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Emilia Komarnicka-Klynstra wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki w miejscowości Opypy ul. Ziołowa 12, 05-825 Grodzisk Mazowiecki wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, numer NIP 7471722386, Numer REGON 146705724.

  1. Dane kontaktowe administratora danych

Możesz skontaktować się z Administratorem pod następującymi danymi kontaktowymi:

e-mail: kontakt@inkubatorteatralny.pl 

  1. Cele i podstawa prawna przetwarzania danych

Administrator może przetwarzać Twoje dane osobowe (gromadzić, przechowywać i wykorzystywać) jeśli będzie to konieczne dla skorzystania przez Ciebie z serwisu, za Twoją zgodą, zgodnie z prawem i z zachowaniem należytych procedur oraz w sposób gwarantujący ich bezpieczeństwo.

Podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest umożliwienie Ci korzystania z serwisu, w tym w celu rejestracji w serwisie, korzystania z usługi Newsletter oraz prawnie uzasadniony cel Administratora, którym jest:

  • kontaktowanie się̨ w celach związanych z realizacją usługi
  • prawidłowe administrowanie platformą;
  • prowadzenie działań́ marketingowych i reklama;
  • prowadzenie analiz statystycznych;
  • przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych, oraz z dokonywaniem rozliczeń, w tym rozliczeń podatkowych i prowadzenia dokumentacji księgowej – podstawą takiego przetwarzania danych jest niezbędność wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów prawa – art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Dokładny cel, zakres oraz kategorie odbiorców danych przetwarzanych przez Administratora będą wynikały z działań podejmowanych każdorazowo przez Ciebie w ramach korzystania z serwisu.

  1. Dane niezbędne dla korzystania z Serwisu

Dla przystąpienia do korzystania z serwisu wymagamy jedynie podania imienia oraz adresu e-mail. Pozostałe dane, które uzupełnisz na swoim koncie użytkownika mają charakter dobrowolny, pomogą̨ Ci lepiej i pełniej korzystać́ z usługi, a nam podnosić́ jej jakość́ i dostosować́ ją do Twoich potrzeb. Jeżeli wymagają̨ tego przepisy prawa, możemy wymagać́ od Ciebie ewentualnie podania innych danych niezbędnych.

W związku z prawidłowym administrowaniem naszą platformą e-learningową przetwarzamy takie dane jak Twój adres IP, datę̨ i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej, informacje o systemie operacyjnym, a także tzw. pliki cookies, o których przeczytasz w § 2.

  1. Czas przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów, w których dane są przetwarzane albo do czasu wniesienia sprzeciwu, jeśli podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora lub wycofania zgody, jeśli podstawą przetwarzania jest wyrażona zgoda.

Później Administrator będzie mógł je przechowywać do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa. wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa.

Przysługuje Ci prawo:

  • dostępu do Twoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
  • do przenoszenia danych osobowych;
  • do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych – w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest zgoda (wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które zastosowano na podstawie zgody przed jej wycofaniem);
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych – w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu Administratora;
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli sądzisz, że przetwarzanie danych narusza RODO.

W celu skorzystania z uprawnień skontaktuj się z Administratorem.

  1. Komu udostępniane są̨ Twoje dane osobowe?

Dane udostępniane są̨ podmiotom współpracującym przy tworzeniu i funkcjonowaniu platformy, a także podmiotom zajmującym się̨ finansową obsługą transakcji, księgowością̨ oraz rachunkowością̨, zaś́ w wypadku powstania sporu podmiotom profesjonalnie świadczącym pomoc prawną. W szczególnych wypadkach, dane osobowe mogą̨ zostać́ przekazane organom publicznym walczącym z oszustwami i nadużyciami.

  1. Czy przekazujemy dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego?

Nie.

  1. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji profilowanie

Administrator nie będzie podejmował wobec Ciebie decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

§2 Polityka Cookies

Administrator na swojej platformie podobnie jak inne podmioty, wykorzystuje tzw. cookies (ciasteczka), czyli krótkie informacje tekstowe, zapisywane na komputerze, telefonie, tablecie, czy też innym urządzeniu użytkownika. Mogą̨ być́ one odczytywane przez nasz system, a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług korzystamy (np. Facebooka, Google’a).

Cookies spełniają̨ bardzo wiele przydanych funkcji, bez których korzystanie z naszych usług nie byłoby pełne ani sprawne tj. m.in.:

  • zapewnianie bezpieczeństwa — pliki cookies są̨ wykorzystywane w celu uwierzytelniania użytkowników oraz zapobiegania nieupoważnionemu korzystaniu z konta użytkownika
  • wpływ na procesy i wydajność́ korzystania ze strony internetowej — pliki cookies są̨ wykorzystywane do tego, aby platforma sprawnie działała i aby można było korzystać́ z funkcji na niej dostępnych, co jest możliwe między innymi dzięki zapamiętywaniu ustawień́ pomiędzy kolejnymi odwiedzinami na platformie.
  • stan sesji — w plikach cookies często są̨ zapisywane informacje o tym, jak odwiedzający korzystają̨ z platformy. Umożliwiają̨ również̇ identyfikację błędów wyświetlanych w niektórych funkcjonalnościach. Pliki cookies służące do zapisywania tzw. „stanu sesji” i pomagają̨ ulepszać́ usługi i zwiększać́ komfort korzystania z platformy.
  • utrzymanie stanu sesji — jeżeli użytkownik loguje się̨ do swojego konta, to pliki cookies umożliwiają̨ podtrzymanie sesji. Oznacza to, że nie trzeba każdorazowo podawać́ ponownie loginu i hasła, co sprzyja komfortowi korzystania z usługi.
  • tworzenie statystyk — pliki cookies są̨ wykorzystywane do tego, aby przeanalizować́, w jaki sposób użytkownicy korzystają̨ z platformy (jak wielu wchodzi na nią̨, jak długo na niej pozostają̨, jakie treści cieszą̨ się̨ największym zainteresowaniem itp.). Dzięki temu możemy stale ulepszać́ naszą platformę̨ i dostosowywać́ jej działanie do preferencji użytkowników. W celu śledzenia aktywności i tworzenia statystyk wykorzystujemy narzędzia Google’a, takie jak Google Analytics; oprócz raportowania statystyk użytkowania witryny pikselowy Google Analytics może również̇ służyć́, razem z niektórymi opisanymi powyżej plikami cookies, do pomocy w wyświetlaniu użytkownikowi bardziej trafnych treści w usługach Google (np. w wyszukiwarce Google)
  • korzystanie z funkcji społecznościowych — platforma korzysta z Facebook Pixel.

Twoja przeglądarką internetowa domyślnie dopuszcza wykorzystywanie cookies w Twoim urządzeniu, dlatego przy pierwszej wizycie prosimy o akceptację naszej Polityki Prywatności, której nieodłącznym elementem jest opisana tutaj Polityka Cookies. Taka akceptacja oznacza wyrażenie zgody na użycie cookies w sposób i dla celów wyżej opisanych. Jeżeli nie życzysz sobie używania cookies i nie wyrażasz takiej zgody, a jednak chcesz korzystać́ z naszych usług, zmień́ ustawienia w swojej przeglądarce internetowej. Możesz całkowicie blokować́ automatyczną obsługę̨ plików cookies lub żądać powiadomienia o każdorazowym zamieszczeniu cookies w urządzeniu. Ustawienia można zmienić́ w dowolnej chwili. Musisz jednak pamiętać́, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może spowodować́ dość́ poważne trudności w korzystaniu z naszych usług i wpłynąć́ na niektóre funkcjonalności naszej platformy.

W ramach platformy stosowane są̨ dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są̨ plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia platformy lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.