REGULAMIN

Platformy Inkubator Teatralny

§1 Wstęp

  1. Regulamin określa warunki korzystania z usług i zasobów, udostępnianych za pośrednictwem sieci Internet w oparciu o Serwis - Platformę szkoleniową, dostępną pod adresem www.inkubatorteatralny.pl  (Serwis).
  2. Akceptacja Regulaminu jest warunkiem korzystania z zasobów Serwisu.
  3. Regulamin jest w każdej chwili dostępny pod adresem https://inkubatorteatralny.elms.pl/podstrona/1/regulamin.html
  4. Każdy Uczestnik/Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

§2 Definicje

 

  1. Na potrzeby niniejszego Regulaminu wskazane poniżej pojęcia przyjmują następujące znaczenie:

 

Administrator/Organizator - właściciel i administrator Serwisu Inkubator Teatralny Emilia Komarnicka - Klynstra wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki w miejscowości Opypy ul. Ziołowa 12, 05-825 Grodzisk Mazowiecki wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, numer NIP 7471722386, Numer REGON 146705724

 

Serwis - Platforma Szkoleniowa - strona www znajdująca się pod adresem www.inkubatorteatralny.pl  (wraz ze wszystkimi podstronami, stanowiącymi integralną część Serwisu), umożliwiająca Użytkownikom/Uczestnikom korzystanie z zasobów Serwisu, w szczególności przeglądanie zasobów Serwisu, dostęp do szkoleń w systemie e-learning, udostępnionych do pobrania dokumentów, grafik i innych materiałów.

 

Użytkownik/Uczestnik - osoba, która dokonała rejestracji, posiada konto w Serwisie i ma dostęp do udostępnionych szkoleń;

 

Szkolenie nagranie audiowizualne zawierające wykład z danej dziedziny udostępnione na Platformie Szkoleniowej;

 

Rejestracja w Serwisie - czynność, polegająca na podaniu przez użytkownika wymaganych danych, niezbędnych w celu uzyskania dostępu do niektórych zasobów Serwisu. Czynność ta polega na wybraniu odpowiedniego loginu i hasła, podaniu imienia i kontaktowego adresu e-mail. Rejestracja w Serwisie nie jest możliwa z wykorzystaniem loginu, zajętego uprzednio przez innego Użytkownika;

 

Nazwa użytkownika/Login - ciąg znaków (jawny), ustalany przez Uczestnika na potrzeby rejestracji w Serwisie i korzystania z jego zasobów;

 

Hasło - ciąg znaków (niejawny, znany tylko  Uczestnikowi/Użytkownikowi), niezbędny do poprawnego zalogowania się w Serwisie i korzystania z jego zasobów, w tym z udziału w udostępnionych w Serwisie szkoleniach;

 

Webinarium – usługa internetowego seminarium o charakterze szkoleniowym realizowana przez Organizatora za pomocą serwisu, mająca na celu uzyskanie lub uzupełnienie wiedzy Uczestników; 

 

§ 3 Postanowienia ogólne 

  1. Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu-Platformy Szkoleniowej.
  2. W celu korzystania z usługi Użytkownik zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego z dostępem do Internetu.
  3. Wszelkie materiały i zasoby, opublikowane w Serwisie, stanowią wyłączną własność Organizatora. Są one objęte prawem autorskim w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1231 z późn. zm.). Kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów i zasobów, z zastrzeżeniem ust. 4 wymaga każdorazowo pisemnej zgody Organizatora.
  4. Materiały i zasoby, zawarte w poszczególnych Szkoleniach, w tym w szczególności opracowania tekstowe, pliki graficzne, pliki PDF, wzory pism i umów, kalkulatory, szablony, nagrania audio i video, mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Uczestnika. Uczestnik może je kopiować i wykorzystywać bez pisemnej zgody Usługodawcy wyłącznie na użytek własny, bez prawa do rozpowszechniania tych materiałów i zasobów. 
  5. Szczegółowe kwestie związane z przetwarzaniem danych osobowych znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI dostępnej na stronie www.inkubatorteatralny.pl/podstrona/2/politykaprywatnosci.html .
  6. O ile nic innego nie wynika z niniejszego Regulaminu i Polityki Prywatności zasady przetwarzania danych osobowych Uczestników wynikają z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy o ochronie danych osobowych.

§ 4 Zasady korzystania z usługi

  1. Do korzystania z zasobów serwisu, w tym uczestnictwa w organizowanych za pośrednictwem serwisu szkoleniach, niezbędne jest posiadanie dostępu do Internetu oraz urządzenia umożliwiających prawidłowe wyświetlanie zawartości serwisu. Organizator dopełni należytej staranności, aby Serwis wyświetlał się poprawnie na wszystkich wymienionych urządzeniach oraz aby korzystając z tych urządzeń Użytkownik/Uczestnik mogli bez niedogodności korzystać z zasobów serwisu.  Dla prawidłowego korzystania ze szkolenia, Użytkownik powinien zadbać o aktualną wersję posiadanego oprogramowania. Organizator zaleca stosowanie przeglądarek FireFox i Chrome.
  2. Użytkownik, który chce mieć dostęp do Serwisu oraz uczestniczyć w organizowanych za pośrednictwem Serwisu Szkoleniach, dokonuje Rejestracji w Serwisie. Po dokonaniu Rejestracji Użytkownik otrzyma za pośrednictwem poczty e-mail potwierdzenie założenia konta w Serwisie. Po założeniu konta Użytkownik ma możliwość zalogowania się do Serwisu.
  3. Dostęp do Serwisu jest zapewniany do dnia 31 lipca 2021r.
  4. Użytkownik może uzyskiwać dostęp do platformy i logować się z maksymalnie 3 różnych urządzeń końcowych.
  5. Użytkownik nabywa dostęp do Serwisu wyłącznie dla własnego użytku. Jakiekolwiek wykorzystanie, w tym upowszechnianie, kopiowanie, wprowadzanie zmian oraz udostępnianie osobom trzecim, indywidualnie lub publicznie, uprawnia Organizatora do odebrania Użytkownikowi dostępu do Serwisu.
  6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa świadczenia usług oraz w celu ochrony zgromadzonych danych, Organizator podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące ochronie zamieszczonych na platformie materiałów oraz przechowywanych danych przed pozyskaniem i modyfikacją przez osoby nieuprawnione.
  7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za okresową niedostępność do Serwisu, wywołaną przez czynniki obiektywne, w tym siłę wyższą, awarie techniczne czy też związaną z czynnikami leżącymi po stronie dostawców usług informatycznych, ani za straty lub utracone korzyści spowodowane wystąpieniem awarii technicznej. Organizator zastrzega sobie prawo do celowego, przejściowego zaprzestania świadczenia usługi ze względu na czynności konserwacyjne lub związane z modyfikacją platformy lub do innych koniecznych przerw technicznych. Uczestnik, który na skutek usterek po stronie Serwisu nie ma możliwości korzystania z niego, w miarę możliwości zgłasza ten fakt Organizatorowi za pośrednictwem poczty e-mail. Organizator niezwłocznie podejmuje wszelkie kroki, celem przywrócenia sprawnego funkcjonowania Serwisu.

§ 5 Reklamacje 

  1. W przypadku ujawnienia się wad w produktach, oferowanych za pośrednictwem Serwisu, Uczestnik ma prawo złożenia reklamacji. Reklamacja może być złożona w dowolnej formie.
  2. Reklamacja Uczestnika winna zawierać jego imię i nazwisko, opis reklamacji wraz ze wskazaniem żądania Uczestnika oraz przytoczenie okoliczności uzasadniających reklamację.
  3. Organizator zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni.

 

§ 6 Postanowienia końcowe 

  1. Regulamin wchodzi w życie 16.06.2020r.
  2. Regulamin może ulec zmianie, jednak każdy Użytkownik zostanie poinformowany przez umieszczenie przez Organizatora na stronie głównej Serwisu wiadomości o zmianie Regulaminu, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji na stronie głównej Serwisu przez okres, co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych. Użytkownicy posiadający Konto Użytkownika zostaną dodatkowo powiadomieni przez Organizatora poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej, wskazany przez nich w formularzu rejestracyjnym, informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu.
  3. Poinformowanie o zmianie Regulaminu, nastąpi nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Użytkownik posiadający Konto Użytkownika, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Usługodawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.